Σύμφωνα με έρευνα της Havas Media

(ΛΟΝΔΙΝΟ)   Επίσης, μόλις το 20% των brands θεωρήθηκε ότι συμβάλλει στην ποιότητα ζωής τους. Πιο ένθερμοι υποστηρικτές των brands αποδείχτηκαν οι Λατινοαμερικάνοι (30%), ενώ αντιθέτως το ποσοστό είναι αισθητά μειωμένο σε Ευρώπη (8%) και Η.Π.Α. (5%). Ως πιο ωφέλιμα brands αναδείχτηκαν τα IKEA, Google, Nestle, Danone και Leroy Merlin. Ο Alfonso Rodes, CEO της Havas Media, δήλωσε ότι «σε πολλές περιπτώσεις, η σχέση brands και καταναλωτών δεν υπάρχει πια». Ωστόσο, θεωρεί ότι, χάρη και στις νέες τεχνολογίες, «τα brands έχουν ευκαιρία να επανασυνδεθούν με τους πελάτες τους».