Παραμένοντας πιστή στο τρίπτυχο καινοτομία, τεχνολογία αιχμής και βιωσιμότητα, η LG Electronics Hellas υιοθετεί νέα στρατηγική, πάντα στο πλαίσιο του μηνύματος «Life’s Good». Η Βίκυ Στασινοπούλου, Marketing Manager, Corporate & Digital της εταιρείας, μας ενημερώνει σχετικά.

MW: Ποιο θα λέγατε ότι είναι το βασικό σημείο στο οποίο εστιάζει αυτή τη στιγμή η LG;

Βίκυ Στασινοπούλου: Η καινοτομία, η τεχνολογία αιχμής και η βιωσιμότητα αποτελούν τους τρεις βασικούς παράγοντες, οι οποίοι συνθέτουν το DNA της LG όλα αυτά τα χρόνια. Η εταιρεία τόσο μέσω των προϊόντων της όσο και μέσω των δράσεων της, υποστηρίζει το όραμά της για μια καλύτερη ζωή, προσφέροντας στους πελάτες και καταναλωτές προϊόντα και λύσεις που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Η LG, και ειδικότερα η LG Electronics Hellas, επικεντρώνεται στις ανάγκες των ανθρώπων και βρίσκεται δίπλα τους σε κάθε κομμάτι της ζωής τους μέσω των καταναλωτικών της προϊόντων, αλλά και των επαγγελματικών λύσεων που προσφέρει για κάθε σπίτι.

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το νέο positioning της LG και σε ποιο βαθμό διατηρεί το διαχρονικό της μήνυμα «Life is Good»;

Το μήνυμα Life’s Good αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας της LG, καθώς πρεσβεύει τη βασική αξία της εταιρείας που είναι να βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων δίνοντας τους τη δυνατότητα να απολαμβάνουν στο μέγιστο όσα έχουν πραγματικά σημασία. Βάσει αυτού, το νέο της positioning δε θα μπορούσε να αποκλίνει από τη βασική αυτή αξία. Μέσα από την πανδημία, έγινε ακόμη μεγαλύτερη η ανάγκη να επενδύουμε σε όσα μας αφορούν ουσιαστικά και μας βοηθούν να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη. Η LG θέλει να είναι το love brand, το οποίο δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται για όλα όσα αφορούν στην καθημερινότητα των ανθρώπων και μέσα από τις λύσεις και τα προϊόντα της να ανταποκρίνεται σε κάθε τους ανάγκη.

Σε μια τόσο… ψηφιακή εποχή, θα λέγατε ότι είστε «digital at core» εταιρεία;

Είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία που θέλει να πρωτοπορεί και να βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων, να δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο digital acceleration. Με βάση αυτό λοιπόν, η LG έχει δώσει μεγάλη προτεραιότητα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, τόσο σε επίπεδο εσωτερικών διαδικασιών, όσο και αναφορικά με την επικοινωνιακή της στρατηγική. Βασικό μας μέλημα είναι να αναδεικνύουμε την καινοτομία των προϊόντων μας μέσω πρωτοποριακών ενεργειών marketing και αντίστοιχων activations, που θα μας βοηθήσουν να μεταδώσουμε πιο άμεσα και αποτελεσματικά το μήνυμά μας. Συγκεκριμένα, το τμήμα Corporate & Digital Marketing της εταιρείας έχει βασικό στόχο να την οδηγήσει σε έναν ακόμα πιο ψηφιακό δρόμο.
Το site φαίνεται να αποτελεί σημαντικό κομμάτι του digital marketing της LG. Μιλήστε μας λίγο
γι’ αυτό.

Το site της LG αποτελεί το επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων digital marketing της εταιρείας, καθώς είναι ένα ισχυρό κανάλι επικοινωνίας, το οποίο αντιπροσωπεύει εξολοκλήρου το brand και τη φιλοσοφία της. Ο βασικός μας στόχος για το website είναι να βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία του χρήστη κατά την πλοήγησή του, να προσφέρει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας για τα προϊόντα μας, καθιστώντας τα την ιδανική επιλογή. Επίσης, σε επίπεδο after sales, αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον, στο οποίο ο χρήστης θα μπορεί εύκολα να βρει λύση σε κάθε του θέμα. Στην LG δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ψηφιακή μας παρουσία και αυτό δε θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει ένα δυναμικό και εμπλουτισμένο σε περιεχόμενο website, για το οποίο είμαστε σε διαδικασία περαιτέρω βελτιώσεων και νέων παροχών εμπειρίας για τον χρήστη.

Κλείνοντας, ποιες οι εκτιμήσεις σας σε επίπεδο digital marketing τάσεων, 360ο communication και omnichannel στρατηγικής;

Σε έναν κόσμο more connected than ever, η στρατηγική marketing πρέπει να είναι ακόμα πιο ολιστική. Επομένως, προσωπικά πιστεύω, ως αυθεντικό παιδί της τεχνολογίας, ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για υιοθέτηση omnichannel στρατηγικής και 360ο επικοινωνίας, συνδυάζοντας εργαλεία marketing και τεχνολογία. Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης και ιδιαίτερα σε κλάδους, όπως το consumer electronics, μπορεί να αξιοποιηθεί και σε επίπεδο marketing ενεργειών, ενώ το influencer marketing μπορεί να λάβει άλλη δυναμική εάν συνδυαστεί με αυτή την τεχνολογία, οδηγώντας σε πιο αποδοτικές καμπάνιες. Γενικότερα, η ολιστική προσέγγιση στο marketing είναι ιδιαίτερα σημαντική και εμείς στην LG εντείνουμε τις προσπάθειές μας σε αυτή την κατεύθυνση καθημερινά, στοχεύοντας στην εκπλήρωση του βασικού σκοπού της εταιρείας: να κάνει τη ζωή μας καλύτερη!