H διαφημιστική καμπάνια «Levi’s Legacy», την οποία η εταιρεία προώθησε αρχικά μέσω του Face-book, επρόκειτο να προβληθεί στην Τηλεόραση αλλά και στους κινηματογράφους. Στο επίμαχο σημείο της τηλεοπτικής καμπάνιας διάρκειας 60″, ακούγεται μια φωνή να λέει «You are marvellous» (Είσαι καταπληκτικός), σημείο που θεωρήθηκε πρόκληση αφού την ίδια στιγμή λάμβαναν χώρα τα δυσάρεστα γεγονότα στο Λονδίνο και τη Βρετανία γενικότερα. Η καμπάνια τελείωνε με τη φράση «Go Forth» (Βγες μπροστά).

Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε πως η προβολή της καμπάνιας θα αναβληθεί προσωρινά στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά δεν θα συμβεί το ίδιο και στις υπόλοιπες χώρες, όπου η καμπάνια θα τρέξει κανονικά. «Είμαστε βαθύτατα στεναχωρημένοι σχετικά με τα θλιβερά γεγονότα που διαδραματίζονται στη Μεγάλη Βρετανία αυτήν τη στιγμή και που έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και άλλες κοινότητες σε όλον τον κόσμο» τόνισε ο ίδιος εκπρόσωπος στην εφημερίδα Guardian. «Η καμπάνια “Go Forth” σκοπό είχε να ενσωματώσει την ενέργεια και τα γεγονότα της νέας γενιάς και όχι να στιγματίσει κάποια συγκεκριμένη κίνηση ή πολιτικό σχήμα.

Αντίθετα, στόχο είχε να προωθήσει την αισιοδοξία, τη θετική ενέργεια και το πρωτοπόρο πνεύμα. Αισθανόμαστε όμως καθήκον μας, ως δείγμα ευαισθησίας προς τα γεγονότα που συμβαίνουν στη χώρα μας να διακόψουμε προσωρινά την προβολή στους κινηματογράφους και το Facebook» ολοκλήρωσε.

Παρόλα αυτά, η καμπάνια είναι διαθέσιμη τόσο στην ιστοσελίδα της Levi’s, όσο και στο διαδικτυακό κανάλι YouTube.

Λάθος timing, σωστές προθέσεις
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας, συνεχίζοντας τις δηλώσεις του τόνισε πως το εν λόγω βίντεο είχε πρόθεση να «αιχμαλωτίσει» τον νεανικό οπτιμισμό αλλά και τη φιλοδοξία για ένα καλύτερο αύριο και όχι να ενθαρρύνει την αναταραχή. «Πιστεύουμε ότι το πνεύμα ενσωματώθηκε στις ομάδες που βρέθηκαν στις περιοχές του Clapham, του Hackney και γενικότερα στη Βρετανία, με σκοπό να καλυτερεύσουν οι συνθήκες στις οποίες ζουν οι νέοι», κατέληξε.

Στο λανσάρισμα της καμπάνιας, η οποία αποτελεί την πρώτη παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για τη Levi’s, η Rebecca Van Dyck, Chief Marketing Officer της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος χρειάζεται έμπνευση. Χρειάζεται ανθρώπους με πρωτοπόρο πνεύμα που να πιστεύουν πως όλα είναι πιθανά. Η καμπάνια της Levi’s “Go Forth” σε συνάρτηση με τις digital ενέργειες που πραγματοποιούνται παράλληλα, αναγνωρίζει ανθρώπους ανά τον κόσμο που κάνουν ένα βήμα εμπρός για να αλλάξουν τα κακώς κείμενα της ανθρωπότητας».

Οι σκηνές του βίντεο λέγεται πως αναπαριστάνουν τις λεγόμενες «May Day» του Βερολίνου, ενώ στο σπικάζ του βίντεο ακούγονται στίχοι από ένα ποίημα του Charles Bukowski με τίτλο «The Laughing Heart». Πιο συγκεκριμένα οι στίχοι αναφέρουν «Η ζωή είναι δική σου, μην την αφήσεις να μετατραπεί σε δυσάρεστη υποταγή, έχε τον νου σου, υπάρχουν τρόποι να ξεφύγεις, υπάρχει κάπου φως» και καταλήγει με τη φράση «Είσαι καταπληκτικός, οι Θεοί σε περιμένουν για να γοητευτούν».

Ο Mark Borkowski, ειδικός σε θέματα σχετικά με PR και brands, σχολίασε τα τεκταινόμενα λέγοντας: «Αυτό θα πει κακό timing! Είναι ένα καλό παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν οι μάρκες προσπαθούν να ταυτιστούν με γκανγκστερικού τύπου συμπεριφορές. Δείχνει περίτρανα πόσο έχει αλλάξει η μάρκα από εκείνη τη διαφήμιση με τον Nick Kamen σε ένα πλυντήριο ρούχων, φορώντας μόνο το εσώρουχό του».