Η ΙΔΕΑ Στον «αέρα» βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της Leo Burnett για το καινούργιο Ariel Pods, με πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά. Με τη διαπίστωση ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα δεν πιστεύουν πως τα περισσότερα απορρυπαντικά μπορούν να αφαιρέσουν δύσκολους λεκέδες σε πιο οικονομικές και βιώσιμες ρυθμίσεις πλύσης, η Leo Burnett έθεσε στον chef Σωτήρη Κοντιζά, μια… ειδική αποστολή.
Στο νέο τηλεοπτικό σποτ, το οποίο προβάλεται τόσο στην τηλεόραση όσο και σε digital κανάλια, ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι πρωταγωνιστής και δέχεται τη δοκιμασία να αποδείξει πως με την καινούργια σύνθεσή του, το νέο Ariel Pods είναι σχεδιασμένο «για εκπληκτική καθαριότητα, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες».
Απομακρύνοντας μέχρι και τους πιο δύσκολους λεκέδες και οσμές στους 30 βαθμούς, στον σύντομο κύκλο, η «αποστολή εξετελέσθη». Την παραγωγή της διαφημιστικής ταινίας ανέλαβε η Takes2, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα.