Η Lavazza και η Beverage World γιόρτασαν την επίσημη έναρξη της συνεργασίας τους με press event στο εστιατόριο Hytra, παρουσιάζοντας τα σχέδιά τους για πιο δυναμική παρουσία των προϊόντων στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, η συμφωνία της Lavazza με την PT Beverage World -μέλος του ομίλου Φώτος Φωτιάδης- για τη διανομή καφέ σε σημεία λιανικής και χονδρικής πώλησης HoReCa, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μάρκα καφέ, τονίζοντας τη δέσμευση της Lavazza για παρουσία στην Ελλάδα. «Είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε τη συνεργασία μας με ένα τόσο αξιόπιστο και σταθερό συνεργάτη με επαγγελματισμό στην Ελλάδα όπως η Beverage World», δήλωσε ο Riccardo Codognola, επικεφαλής του Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
«Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς αγορά στρατηγικής σημασίας και η αποστολή της Lavazza, ενός brand υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, είναι η προώθηση της αυθεντικής εμπειρίας ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις μορφές του, παραμένοντας ανταγωνιστικός σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με κεντρικό άξονα όλων των ενεργειών μας την ποιότητα». Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδικοί της Lavazza παρουσίασαν τη γκάμα των προϊόντων της, αποκαλύπτοντας πληροφορίες για την προέλευση και την προετοιμασία τους, ενώ οι καλεσμένοι παρακολούθησαν και τη διαδικασία προετοιμασίας των Coffee tails του brand.