Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος του γιαουρτιού Δωδώνη Στραγγιστό 2% χωρίς λακτόζη, η οποία φέρει την υπογραφή της BBDO Athens. Με το νέο λανσάρισμα, στόχος της εταιρείας είναι να συστήσει στο κοινό μια νέα επιλογή είτε για όσους παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη, είτε για όσους ακολουθούν μια χορτοφαγική διατροφή. Το προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο στα ψυγεία μεγάλων super markets στην Ελλάδα.

«Στόχος μας συνεχίζει να αποτελεί το να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων για διαφορετικές περιστάσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, ενώ παραμένουμε προσηλωμένοι στη δημιουργία νέων προϊόντων, με διαρκή στόχο την αναβάθμιση τόσο της διατροφής, όσο και της ποιότητας ζωής των καταναλωτών μας», υπογράμμισε ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Δωδώνη.