Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος της Evlogia για το νέο προϊόν Φυστικοβούτυρο με μαρμελάδα.

Την καμπάνια δημιούργησε in house το τμήμα marketing της εταιρείας, εστιάζοντας στο διατροφικό προφίλ του προϊόντος και χαρακτηρίζοντάς το ως «έναν healthy λαχταριστό συνδυασμό», κατάλληλο για διάφορες περιπτώσεις.

Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερις γεύσεις, φράουλα, ροδάκινο, σύκο και δαμάσκηνο. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, ενώ αναπτύσσεται και στα social media της εταιρείας. Το media shop το οποίο υλοποιεί την καμπάνια είναι η Mindshare.