Νέα τηλεοπτικά σποτ είναι στον αέρα από το Life και τη Wunderman Thompson για τη σειρά Βιολογική Σοδειά. Η σειρά περιλαμβάνει φυσικό χυμό πορτοκαλιού από πορτοκάλια Πελοποννήσου, σπιτική λεμονάδα και βυσσινάδα. Στο πλαίσιο υποστήριξης ολόκληρης της σειράς των φυσικών χυμών Life, η Δέλτα λανσάρει τη νέα επικοινωνία «Not Real Life vs Real Life». Μέσα από δύο TVCs, τα οποία συγκρίνουν τη μη πραγματική με την πραγματική ζωή, αναδεικνύεται η φυσικότητα των πρώτων υλών των χυμών.

Στα σποτ απεικονίζεται αρχικά η γιαγιά της οικογένειας να κόβει τα φρούτα από ένα ψεύτικό δέντρο, ενώ μετά εμφανίζεται ο real life φυσικός χυμός πορτοκάλι και η βιολογική λεμονάδα στην οικογένεια των πρωταγωνιστών. Η οικογένεια απολαμβάνει τους χυμούς γύρω από το τραπέζι και τα σποτ ολοκληρώνονται με το κεντρικό μήνυμα «Life. Η φύση στο ποτήρι μας». Η καμπάνια «τρέχει» και σε digital. Την παραγωγή των σποτ επιμελήθηκε η Parasol.