Τα TVCs συμπληρώνονται από digital amplifications με YouTubers.

Η L’Artigiano αφήνει το φαγητό της να μιλήσει από μόνο του στη νέα της επικοινωνία, που επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys. Η πρώτη ASMR 360 καμπάνια δίνει «βήμα» στις συνταγές της L’Artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».

Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ένα από τα πιο Hot trends στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της L’Artigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.

Έτσι, αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της L’Artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού. Και γι’ αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με YouTubers που παράγουν τη δική τους L’Artigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν L’Artigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή.