Από την Httpool και την Rely

Συγκεκριμένα, το Twitter ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκταση των χωρών στις οποίες εκπροσωπείται εμπορικά από την Httpool, μια από τις οποίες είναι και η Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία Rely διατηρεί την οντότητά της ως publisher και παράλληλα αναλαμβάνει ως Httpool στην Ελλάδα την εμπορική εκπροσώπηση του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου. Επικεφαλής της ομάδας που αναλαμβάνει τη διαχείριση του Twitter στην ελληνική αγορά, είναι ο Βαγγέλης Ματιάτος, ιδρυτής της Rely. «Πολλές εταιρείες στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Twitter ως Μέσο για να “ακούνε” τους πελάτες τους και έχουν τοποθετηθεί ήδη οργανικά σε αυτό, το οποίο μας κάνει ακόμη πιο ενθουσιασμένους, καθώς τώρα θα τους δώσουμε την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσουν διαφημιστικά, ενισχύοντας το μήνυμά τους και όλη τη μέχρι τώρα προσπάθειά τους», επεσήμανε ο Niall Horgan, Partner Manager EMEA του Twitter. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen σε 1.400 χρήστες στη Μ. Βρετανία, 3 στους 5 ανθρώπους στο Twitter ακολουθούν τουλάχιστον ένα brand. Το 80% των ανθρώπων στο Twitter είναι ενεργοί και μέσω του κινητού τους.