Mε 360o πλάνο επικοινωνίας

Το νέο ενεργειακό ποτό της The Coca-Cola Company, Coca-Cola Energy, με υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη, λανσάρεται στην Ελλάδα με νέα καμπάνια, η οποία καλεί το κοινό να απελευθερώσει την ενέργεια που κρύβει μέσα του. «Η Coca-Cola Energy ήρθε για να συνοδεύσει όλες αυτές τις στιγμές που νιώθουμε ότι θέλουμε να τονώσουμε τη διάθεσή μας, όπου και αν βρισκόμαστε – στο σπίτι, τη δουλειά, τη βόλτα, ανάμεσα στις διάφορες υποχρεώσεις μιας απαιτητικής καθημερινότητας, που επιβάλλει ο σύγχρονος τρόπος ζωής», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Το νέο ποτό περιέχει, επίσης, εκχύλισμα γκουαράνα και βιταμίνες Β, ενώ δεν περιέχει ταυρίνη και διατίθεται σε δύο γεύσεις, Regular και Zero. Η καμπάνια του προϊόντος περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, με έμφαση σε digital ενέργειες και e-sampling.