Η pre-launch φάση, την εβδομάδα πριν το λανσάρισμα, ξεκίνησε με το facebook application «Μάντεψε τη νέα γεύση Danette» και με το twitter διαγωνισμό  «Κουταλιές απόλαυσης», όπου οι χρήστες καλούνταν να μαντέψουν ποια θα είναι η νέα γεύση του προϊόντος. Στην δεύτερη φάση, έγινε το λανσάρισμα της νέας γεύσης με τον facebook διαγωνισμό «Oreo μου ψυγείο!», όπου οι χρήστες καλούνται να γεμίσουν μέσα σε 15’’ το ψυγείο με το νέο προϊόν και να  κερδίσουν μετά  από κλήρωση το προϊόν σε όση ποσότητα χωράει στο ψυγείο τους. Ταυτόχρονα καλούνται να συμμετάσχουν στον twitter διαγωνισμό «Oreo δώρο», γράφοντας  σε ένα tweet με ποιόν θα μοιραστούν το #OreoDwro,  δηλαδή 6 συσκευασίες Danette Oreo και 20 πακέτα μπισκότα Oreo.