Μηνιαίο, κυκλοφορεί στις 28 Μαϊου

To νέο περιοδικό απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα τόσο των 20, όσο και των 40 χρόνων, και όχι μόνο. Στις θεματικές του ενότητες θα περιλαμβάνονται θέματα για την ομορφιά, τη μόδα, την ποιότητα ζωής, τις σχέσεις, την υγεία, την εργασία, την οικογένεια, τον πολιτισμό, τον ελεύθερο χρόνο, την κοινωνία, την ψυχολογία, καθώς και συνεντεύξεις-παρουσιάσεις σημαντικών προσώπων.

Το νέο περιοδικό θα υποστηριχθεί με διαφημιστική καμπάνια που θα περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, καθώς και ενέργειες street marketing. Group Director του νέου περιοδικού είναι η Νατάσα Καλαντζή και Διευθύντρια Διαφήμισης η Πέπυ Κράλιοβιτς. Την Εμπορική Διεύθυνση τόσο του νέου περιοδικού Lady, όσο και της New Media Press γενικότερα, έχει ο Δημήτρης Χρυσάφης.

To Lady θα κυκλοφορήσει σε τιράζ 50.000 αντιτύπων και θα διανέμεται μαζί με σημαντικές προσφορές και δώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, στα προσεχή σχέδια της New Media Press είναι η έκδοση δύο ακόμα νέων τίτλων εντός του 2009.