Νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων μέσα από τις συσκευασίες
«Lacta Messages» λέγεται η νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα που εγκαινιάζει η Lacta υπό την επιμέλεια της OgilvyOne Athens, στο πλαίσιο της οποίας, οι καταναλωτές μπορούν να ανταλλάσουν μηνύματα μέσα από τις συσκευασίες των προϊόντων.

Συγκεκριμένα, κάθε Lacta 85g διαθέτει στη συσκευασία της ένα QR code, το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να σκανάρουν και να «κρύψουν» εκεί ένα μήνυμα. Στη συνέχεια, χαρίζοντας τη σοκολάτα σε κάποιον, αυτός μπορεί να διαβάσει το μήνυμα με το κινητό ή τον υπολογιστή του και να απαντήσει. Η όλη ενέργεια υποστηρίζεται επικοινωνιακά με τη δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού σήριαλ, με τίτλο «Κάνε το βήμα». Τα γυρίσματα έχουν ήδη ξεκινήσει, το σενάριο υπογράφει η Μυρτώ Κοντοβά, τη σκηνοθεσία ο Χρήστος Νικολέρης και την παραγωγή η Foss Productions. Η σειρά αποτελείται από 5 επεισόδια, θα ξεκινήσει να προβάλλεται σύντομα και θα κορυφωθεί τον Φεβρουάριο, με την τηλεοπτική προβολή σε μορφή τηλεταινίας την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου.