Για το 1ο μισό του 2018 Η ταινία «Η γεύση της αγάπης» για τη Lacta από την Ogilvy, βρίσκεται στην κορυφή του YouTube Ads Leaderboard για το 1ο μισό του 2018.
Ακολουθεί το Milko με το video «Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θέλει Milko» της Rascal, το video «10 τύποι που πίνουν καφέ» του efood, η ανοιξιάτικη καμπάνια των Jumbo από την Pollen και η νέα διαφήμιση Cosmote Family από την Ogilvy. Μέσα από τη λίστα YouTube Ads Leaderboard, το YouTube «επιβραβεύει» κάθε φορά τις διαφημίσεις εκείνες που επέλεξαν να δουν οι χρήστες. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, σε αυτή την έκδοση για το πρώτο μισό του 2018 για την Ελλάδα, βλέπουμε πώς το storytelling και η παραγωγή long-form οργανικού περιεχομένου έχουν εξελιχθεί σε επιτυχημένη στρατηγική για τις μάρκες που θέλουν να συνδεθούν με το κοινό τους online.
Τίτλος video: Lacta – Η γεύση της αγάπης – Η ταινία (The Taste of Love)
Διαφηµιστική: Ogilvy
Media Agency: Carat
Μάρκα: Lacta
Τίτλος video: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θέλει Milko
Διαφηµιστική: Rascal
Media Agency: Rascal
Μάρκα: Milko
Τίτλος video: 10 τύποι που πίνουν καφέ [S04E19]
Διαφηµιστική: efood
Media Agency: efood
Μάρκα: efood
Τίτλος video: Jumbo Home-Spring 2018
Διαφηµιστική: Pollen
Media Agency: Pollen
Μάρκα: Jumbo
Τίτλος video: Νέες λύσεις COSMOTE Family – Νέα Διαφήμιση
Διαφηµιστική: Ogilvy
Media Agency: Mindshare
Μάρκα: Cosmote