Τριάντα ένα βραβεία απέσπασε συνολικά το Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE), στο πλαίσιο του online Golden Drum Festival 2021. Σε αυτά περιλαμβάνονται 5 Grand Prix, 8 Χρυσά, 9 Αργυρά και 9 Χάλκινα Drums. Nικητές αναδείχθηκαν οι Leo Burnett Romania, Leo Burnett Russia, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Latvia και Publicis Romania.

Οι καμπάνιες οι οποίες βραβεύτηκαν αφορούσαν πελάτες και brands, όπως Burger King, Hasbro, Sberbank, Lenovo, Samsung, Kiev Pride και Propuesta Civica AC και διακρίθηκαν σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, όπως «Out-of-Home», «Digital, Mobile & Technology», «Film/Digital/Innovation Craft», «Content», «Brand Building», «Social Good», «Health & Wellness» και «Genius Loci/Local Spirit».

Επιπλέον, η Publicis Milan απέσπασε 6 Grand Prix, 7 Χρυσά, 2 Ασημένια και 4 Χάλκινα Drums για projects των brands Diesel, Heineken και Barilla, ενώ στην κατηγορία των ειδικών βραβείων, το Publicis Worldwide ανακηρύχθηκε Network of the Year. Το Publicis Milan, το Publicis Bucharest και το Publicis Latvia κατέκτησαν τις νούμερο ένα, δύο και τρεις θέσεις αντίστοιχα στην κατηγορία Agency of the Year. Το Burger King ανακηρύχθηκε Client of the Year, στο πλαίσιο της καμπάνιας Moldy Whopper.