Όλα τα projects που ξεχώρισαν το 2017, σε μία έκδοση
Κυκλοφόρησε μαζί με το τρέχον τεύχος του Marketing Week, η ειδική έκδοση «The Book of Ten».

Πάνω από 200 διαφορετικά projects Επικοινωνίας, Marketing & Media, 100 brands & εταιρείες, 40 agencies, πλήθος offline & digital Μέσων και όλη η δραστηριότητα της αγοράς για το 2017, σε μία έκδοση. Το «The Book of Ten» περιλαμβάνει τις ενότητες «Best In» (με τα milestones του 2017 σε 48 διαφορετικές θεματικές από όλο το φάσμα του Marketing, της Διαφήμισης και των Media), τα «Top 10’s» (με τα 10 έργα και projects που ξεχώρισαν για τη δημιουργικότητα και καινοτομία τους σε 17 διαφορετικές κατηγορίες), την «Ανασκόπηση 2017» (η εύληπτη συμπύκνωση όλου του φάσματος της δραστηριότητας σε Επικοινωνία, Marketing και Media για το 2017) και το «The Year Ahead» (με τις τάσεις και καίριες θεσμικές απόψεις για το 2018). Η premium, ετήσια έκδοση του MW κυκλοφορεί αδιάλειπτα την τελευταία 10ετία στο 1ο τρίμηνο κάθε χρονιάς και αποτελεί θεσμό για όλο το οικοσύστημα της του Marketing και της Εμπορικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα. Στην αφετηρία της νέας χρονιάς, το Marketing Week αναδεικνύει έργα και πρωταγωνιστές της προηγούμενης, προϊδεάζοντας για την ενδιαφέρουσα συνέχεια.