Το Marketing Week παρουσιάζει την ετήσια έκδοση «The Book of 10 – Best of 2020», η οποία μόλις κυκλοφόρησε, συγκεντρώνοντας όλα όσα αξίζει να θυμόμαστε από το 2020, σε όλο το φάσμα της Επικοινωνίας, του Marketing και των Media. Το 2020 ήταν μια χρονιά που απαίτησε ταχύτατα αντανακλαστικά, μεγάλη ευελιξία και προσαρμοστικότητα, άμεση υιοθέτηση νέων πρακτικών, τεχνολογιών και εργαλείων, αλλά και ένα ευρύτερο καινούριο mindset.
Σε μια έκδοση-οδηγό, η συντακτική ομάδα του Marketing Week αποθησαυρίζει την πλούσια επικαιρότητα αυτής της ιδιαίτερης χρονιάς, παρουσιάζοντας έργα, προϊόντα και projects που ξεχώρισαν, μέσα από τρεις διακριτές ενότητες. Στην ενότητα «Best in», αναδεικνύεται, μέσα από την ειδησεογραφία του DailyFax, ένα έργο/project ανά κατηγορία που αξίζει να θυμόμαστε από το 2020, στην ενότητα «Top 10s» παρουσιάζονται λίστες με τα 10 έργα και projects που ξεχώρισαν σε διάφορες κατηγορίες, και στην ενότητα «Ανασκόπηση» αποτυπώνονται οι βασικότερες τάσεις και εξελίξεις που σημειώθηκαν τη χρονιά που πέρασε. Διαβάστε το «The Book of 10 – Best of 2020» εδώ.