Επενδύσεις στο χτίσιμο των μαρκών παγωτού Master και Rodeo
Οι πωλήσεις παγωτού μειώθηκαν κατά 3,3% και διαμορφώθηκαν σε 22.583 χιλ. ευρώ, έναντι 23.363 χιλ. ευρώ το 2012. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό οφείλεται στη συνεχιζόμενη δυσμενή οικονομική συγκυρία. Πάντως η Κρι Κρι επέκτεινε το δίκτυο πωλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό και πλέον αποτελεί τη μοναδική, όπως επισημαίνει, ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή. Παράλληλα, επενδύει στο χτίσιμο νέων στρατηγικών μαρκών παγωτού, όπως είναι τα brands Master και Rodeo και προωθεί τα προϊόντα της και σε νέες αγορές, όπως Σενεγάλη και Ρωσία.
Ταυτόχρονα η εταιρεία ενίσχυσε τις εξαγωγές της σε χώρες της Δ. Ευρώπης, ενώ εισήλθε και σε νέες αγορές, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου. Τέλος, οι εξαγωγές της διαμορφώθηκαν στο 16,9% των πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση 15%. Μετά την πυρκαγιά της 24ης Δεκεμβρίου του 2013 που κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις παραγωγής γαλακτοκομικών, η Κρι Κρι προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών για την παραγωγή σχεδόν του συνόλου των κωδικών γαλακτοκομικών της σε ελληνικές παραγωγικές μονάδες τρίτων, ενώ καταρτίστηκε σχέδιο για τη δημιουργία νέας μονάδας γιαουρτιού, επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ.