Στόχευση των εξαγωγών σε Κεντρική και Δυτική Ευρώπη

Η εξέλιξη εκτιμάται ότι θα οδηγήσει την Κρι Κρι σε κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ ετησίως. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις της εταιρείας τόσο στο γιαούρτι, όσο και στο παγωτό ανέρχονται σε διψήφιο ποσοστό σε σχέση με το πρώτο 6μηνο του 2011. Δεδομένης της κάμψης στην ελληνική αγορά, ο βασικός λόγος της θετικής πορείας της Κρι Κρι είναι η στοχευμένη εξαγωγική της δραστηριότητα, η οποία για το 2012 αποτελεί το 20% των συνολικών της πωλήσεων.

Η στρατηγική στόχευση της εταιρείας αφορά στις χώρες της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης και όχι τόσο στα Βαλκάνια, η δυναμική των οποίων εξασθενεί. Στη Γερμανία δε, η Κρι Κρι έχει «ρίξει» σημαντικό βάρος, συνεργαζόμενη με την αλυσίδα Μετρό για να αποκτήσει πρόσβαση σε δίκτυο εκατοντάδων καταστημάτων. Εξάλλου στη Γερμανία η Κρι Κρι συνεργάζεται ήδη με τα Kaufland και Rewe για τη διανομή των προϊόντων της, ενώ εντείνει τις προσπάθειες για είσοδο των γιαουρτιών της στις αγορές της Αυστρίας και της Ολλανδίας.