Αναδείχθηκε στο 6ο συνέδριο στελεχών πωλήσεων που διοργάνωσε η εταιρεία

Την οπτική από 4 κλάδους της αγοράς μετέφεραν στους συμμετέχοντες οι κκ. Αλεξάνδρος Αγγελόπουλος, Αντιπρόεδρος του Aldemar Group, Νικήτας Ασπιώτης, Εμπορικός Διευθυντής Τροφίμων Ελλάδος & Κύπρου της Tasty Foods, Γιώργος Βερύκιος, Γενικός Διευθυντής της Sephora Greece και Μαρίκα Λάμπρου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Singular Logic.
 
Οι ομιλητές συμφώνησαν πως είναι αναγκαίο ο πωλητής να προσαρμοστεί άμεσα στις νέες συνθήκες, ενώ υπογράμμισαν τη σημασία του να υπάρχουν συνέργιες και νέες συνεργασίες. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε το case study της Toyota. Σύμφωνα με τον Χρήστο Βόντα, Διευθυντή Πωλήσεων και τον Μανώλη Θεοδωράκη, Διευθυντή Καταστημάτων Πολις Αθήνας & Ανθρώπινου Δυναμικού, η σημαντική πτώση που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιμετωπίστηκε από την εταιρεία με αλλαγή της νοοτροπίας.

Έτσι αποφασίστηκε η διεύρυνση των ρόλων και των αρμοδιοτήτων όλων των υπαλλήλων, καθώς και η αλλαγή της οργάνωσης από back office front σε front office ώστε να έχουν όλοι επαφή με τον πελάτη. Για τη δύναμη των social media και τις δυνατότητες ενίσχυσης των πωλήσεων μέσα από αυτά τα κανάλια μίλησε ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Executive Director Ogilvy & Mather Greece, ενώ ο Angelo Massaro, Managing Director Ελλάδας & Ιταλίας της Symphony IRI αναφέρθηκε στη σημασία των Analytics.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, οι Έλληνες καταναλωτές σκοπεύουν στο προσεχές διάστημα: να δίνουν περισσότερη προσοχή στις προσφορές (91%) σε σχέση με τους ευρωπαίους αγοραστές (80%), να αγοράζουν λιγότερα μη βασικά προϊόντα (89%, ενώ οι ευρωπαίοι 73%), να αγοράζουν περισσότερο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (80% έναντι 64% των ευρωπαίων) κ.α.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο συνέδριο, φάνηκε ότι η έλλειψη της επικοινωνίας (28%) αποτελεί το σημαντικότερο εμπόδιο στο να δουλέψουν προς έναν κοινό στόχο οι ομάδες Πωλήσεων. Ακολουθούν οι μη ξεκάθαροι ρόλοι (20%), η απουσία κοινού στόχου (15%), η χρήση στερεοτύπων (9%), η απουσία κατάλληλων δεξιοτήτων (8%) κ.α.