Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και τη παγκόσμια έρευνα Global Female Leaders Outlook 2022, η KPMG πραγματοποίησε, στις 17 Φεβρουαρίου, την εκδήλωση #EmbraceEquity Executive Breakfast. Την εκδήλωση άνοιξε ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager, KPMG στην Ελλάδα, ενώ η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner & Head of People, KPMG στην Ελλάδα, παρουσίασε τα ευρήματα.

Ενδεικτικά, βρέθηκε ότι οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις επέδειξαν ανθεκτικότητα σε μία δεκαετία γεμάτη με αναταραχές. Επίσης, 73% των γυναικών στις περιοχές ΕΜΑ πιστεύουν ότι η ανάπτυξη της εταιρείας τους θα έχει θετικό πρόσημο, ενώ 69% ότι η κρίση του Covid-19 δεν θα έχει επίδραση στην προσωπική τους καριέρα, καθώς το 70% των γυναικών διαθέτουν στρατηγικό σχέδιο για την καριέρα τους. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό αγγίζει το 83%.

Παράλληλα, στην Ελλάδα 47% των γυναικών θεωρεί ανάγκη οι επικοινωνιακές αναφορές στο ESG να συνδέονται άμεσα με τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα. Πρόσθετα, η προώθηση της ψηφιοποίησης και της συνδεσιμότητας όλων των λειτουργικών τομέων είναι η κορυφαία επιχειρησιακή προτεραιότητα για την Ελλάδα (31%), ενώ ένα 46% των γυναικών σε ηγετικές θέσεις στη χώρα μας πιστεύει ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι οι ανατρεπτικές (disruptive) τεχνολογίες.