Θα συνεχίσει να επενδύει, όμως, στο περιεχόμενο

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Και αυτό γιατί θεωρεί ότι η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης έχει περιορισμένο αντίκτυπο στις αγορές αυτοκινήτων. Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, «αποφασίσαμε να επανεξετάσουμε την πολιτική μας σε ό,τι αφορά τη διαφήμισή μας στο Facebook. Ωστόσο, θα εξακολουθήσουμε να επενδύουμε στην επιθετική στρατηγική περιεχομένου μέσα από όλα τα προϊόντα και brands μας, καθότι θεωρούμε το Facebook ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για engagement με τους πελάτες μας».
Η απόφαση αυτή πάρθηκε λίγους μήνες αφότου η GM ανέθεσε τον παγκόσμιο λογαριασμό της στα Media, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 3 δισ. δολάρια.