Tα PR της εταιρείας μετακινήθηκαν στην Gravity The Newtons

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία είδε να αυξάνονται τα μερίδια αγοράς της στις παραδοσιακές κατηγορίες προϊόντων (λευκές και μαύρες συσκευές), ενώ υπήρξε σημαντική επίδοση και στο πρόγραμμα ψηφιακής σύγκλισης, στο οποίο η Κωτσόβολος εκτέλεσε συνολικά 55.000 συμβάσεις, επί συνόλου 200.000 περίπου. Η εταιρεία συνέχισε το ετήσιο πλάνο επενδύσεων σε τεχνολογία και υποδομές, όπου για το 2014/15 έφτασαν τα 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι προγραμματισμένες επενδύσεις για το έτος 2015/16  ανέρχονται στα 5,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία σε τοπικό επίπεδο, είναι πλέον κερδοφόρος και εξ αυτού προκύπτει φόρος εισοδήματος 1,4 εκατ. ευρώ που θα καταβληθεί. Στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, την περίοδο 2014/15 προστέθηκαν 120 νέες θέσεις εργασίας. Τέλος, σημειώνεται ότι ο λογαριασμός δημοσίων σχέσεων της αλυσίδας μετακινήθηκε στην Gravity The Newtons. Τα τελευταία 6 χρόνια τον λογαριασμό χειρίζονταν η Advocate Βurson-Marsteller.