Μεταξύ των οποίων Δέλτα, Danone, ΕΨΑ, Tσακίρης, Χρυσή Ζύμη (Ιωνική), Σαράντης, κ.α.
Το συνέδριο είναι αφιερωμένο στην στρατηγική καινοτομία, η οποία τα τελευταία χρόνια ανέδειξε brands και υπηρεσίες που διακρίθηκαν και έδειξαν το δρόμο στον ανταγωνισμό, εν μέσω της κρίσης. Ήδη τη συμμετοχή τους στο συνέδριο, με την παρουσίαση cases στρατηγικής καινοτομίας έχουν εξασφαλίσει σημαντικές εταιρείες όπως οι Δέλτα, Danone, ΕΨΑ, Tσακίρης, Χρυσή Ζύμη (Ιωνική), Σαράντης, Bergmann Kord κ.α.
Στόχος του Marketing Innovation Conference 2014 είναι να συγκεντρώσει και να παρουσιάσει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό αυτών των cases, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε marketers και brands να αναδείξουν την καινοτομία τους και τη δυναμική τους ενώπιων δεκάδων εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς του Μarketing, της Επικοινωνίας, αλλά και των επιχειρήσεων γενικότερα.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι δε το γεγονός ότι ανώτατα και ανώτερα στελέχη του marketing θα βρεθούν στον ίδιο χώρο, θα δουν από κοντά και στην πράξη καινοτόμες δράσεις, brands και υπηρεσίες, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα εποικοδομητικών συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων. Τέλος, τα brands και οι υπηρεσίες που θα παρουσιαστούν θα έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν το όνομά τους με την καινοτομία. Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12 Ιουνίου στο Aμφιθέατρο Maroussi Plaza.