Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς απέσπασε τη διάκριση «Client & Brand Of The Year», καθώς και το βραβείο «Creative Bravery» για την καμπάνια #apotalidl. Επίσης, για την ίδια καμπάνια, έλαβε Ermis Grand στην κατηγορία Ad Εκστρατείες, Gold στην κατηγορία Ad Εκστρατείες και Bronze στην κατηγορία Ad Υπαίθριες Διαφημίσεις, Ermis Grand στην ενότητα Direct και Gold στην κατηγορία Καμπάνιες Direct Marketing / Business to Consumer μόνο μέσω Digital Καναλιών, Ermis Grand Digital και Gold στην κατηγορία Corporate image, Bronze στην Social media – Response Real- time activity, Silver στην κατηγορία User Generated Content. Επίσης, έλαβε Ermis Silver στην ενότητα PR, ενώ η καμπάνια #KaneisAllos έλαβε Silver στις Digital κατηγορίες Long term Community Building/Management και Services, Corporate Image & Sponsorships. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl θα προσφέρει κατά την Πασχαλινή περίοδο, επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.