Αυτήν την Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου

Μεταξύ άλλων έχουν επιβεβαιώσει ήδη την παρουσία τους στο συνέδριο στελέχη από τις εταιρείες Aegean Airlines, Bayer Hellas, BBDO Athens, Βιβεχρώμ, Cosmote, DPG Media, Εθνική Τράπεζα, Εκδόσεις Ψυχογιός, Eurobank, Everest, Galerie de Beaute, GAP, GOD, Interamerican, Intersport, Leroy Merlin, McArthurGlen Athens, Mediacom Athens, Media Markt, Metro Super Market, Mindshare, Minoan Lines, MSPS, Nestle Hellas, OgilvyOne, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ, Pierce College Deree, Praktiker Hellas, Rascal, Star Channel και Wind Ελλάς.

Οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 6 διεθνείς keynote ομιλίες, ενώ θα υπάρξει και πλούσιο περιεχόμενο από την ελληνική αγορά και τις εταιρείες avakon+, Brands4all, Celestino, ForestView jnl+, ΟΠΑΠ και Praktiker Hellas. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του AllThingsFacebook’17 θα λάβει χώρα και πάνελ με θέμα συζήτησης «Facebook for Publishers: A friend or still a foe?», στο οποίο θα συμμετάσχουν οι Λίνα Κυριάκου, Head of Agency Sales, ThinkDigital, Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of antenna.gr & netwix, Λευτέρης Μούτης, Chief Editor, Eurohoops και ο Κίμων Φραγκάκης, Εκδότης Andro.gr & Διοργανωτής του Ladies Run. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο στο www.allthingsfacebook.gr.