Με δυο κορυφαίες διακρίσεις, Digital Medium of the Year για το Sport24 και Digital Publisher of the Year, έφυγε η 24 Media από τα Digital Media Awards 2022, κατακτώντας συνολικά 15 βραβεία, «αποδεικνύοντας πως συνεχίζει να καινοτομεί και να προσφέρει στο κοινό της πρωτογενές ποιοτικό περιεχόμενο, αφουγκραζόμενο τις ανάγκες του και πηγαίνοντας πάντα ένα βήμα μπροστά», όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Να σημειωθεί ότι η 24 Media ανακηρύχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά Digital Publisher of the Year. Μεταξύ των βραβείων που έλαβε συμπεριλαμβάνονται επίσης: Χρυσό/ Platinum Βραβείο στην κατηγορία «Best Branded Event by a Digital Publisher» για το 3 Days Break: Η εκδρομή του Sport24, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Original Reporting» για Το Ελληνικό #MeToo και η υπόθεση του ιερέα στο Αγρίνιο, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Live Streaming Event or Series by a Digital Publisher» για τις live streaming εκπομπές του Sport24 Studio, «Game Night» και «The Show Must Go On», Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Video Reporting/ Storytelling» για το ρεπορτάζ του News 24/7, στη ΜΕΘ του «Σωτηρία», την επομένη των 105 νεκρών, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Long Form Content», για την uncut συνέντευξη του Μίλτου Τεντόγλου στο Sport24, Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best in Sports», για το ποδοσφαιρικό podcast του Θέμη Καίσαρη, «Ζοσιμάρ» στο Sport24, Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία «Best Branded Event by a Digital Publisher» για την ενέργεια, The Big Final:
Ο τελικός του EURO στην παραλία από το Sport24, Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το Shorthand Longread του News 24/7, Road Trip στην Νοτιοανατολική Πελοπόννησο κ.ά.