Πώς η σύγχρονη εξυπηρέτηση μπορεί να συνεισφέρει στη φήμη και την κερδοφορία μιας επιχείρησης; Περισσότερα από 250 στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του customer service θα συναντηθούν στο 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στις 22 Φεβρουαρίου, στο αμφιθέατρο OTEAcademy και θα ανταλλάξουν απόψεις πάνω στο ερώτημα.
Στο συνέδριο θα μιλήσουν διακεκριμένα στελέχη εταιρειών, μεταξύ των οποίων από Adidas, Metro AEBE, Alumil Group, Generali, Εθνική Τράπεζα, Skroutz, Toyota Hellas, Skywalker, Απολλώνιον κ.ά.
Το 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών διεξάγεται από την Boussias Events και το περιοδικό Marketing Week σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Πληροφορίες συμμετοχής: https://www.customerconference.gr/.