Αντικείμενο η απευθείας ανάθεση διαφημιστικού προγράμματος

Όπως είπε ο ίδιος, οι αρμόδιες υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πέτυχαν από μόνες τους καλύτερες τιμές με ραδιοφωνικούς σταθμούς και έντυπα μέσα, ώστε το μήνυμα «Oι επαγγελματίες της αγοράς έχουν πάντα μια ζεστή καλημέρα», να διαχυθεί στους καταναλωτές και με λιγότερο κόστος για τα μέλη του ΕΕΘ.

Η απάντηση στα παραπάνω της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος ήταν η έκδοση εισαγγελικής παραγγελίας στις 13-12-2010, με την οποία διατάσσεται η Διοίκηση του Επιμελητηρίου, να δώσει τα έγγραφα, που αφορούν στο συγκεκριμένο διαφημιστικό πρόγραμμα. Μάλιστα η Ένωση σε ανακοίνωση της επισημαίνει πως η απευθείας διαπραγμάτευση και η υπογραφή αντιστοίχων συμβάσεων για ένα ενιαίο έργο συνολικής αξίας 150.000 ευρώ, όταν μάλιστα αυτά τα χρήματα είναι δημόσια χρήματα, στοιχειοθετούν ενδεχομένως παράβαση καθήκοντος.