Συγκεκριμένα, υπό την επιμέλεια της διαφημιστικής της Tribe, η Amstel λάνσαρε στις αρχές του καλοκαιριού τηλεοπτικό σποτ που με χιουμοριστικό τρόπο έδινε μια «ελληνική» εκδοχή του ονόματος Amstel, τονίζοντας έτσι τον ελληνικό χαρακτήρα που το προϊόν έχει αποκτήσει μετά από πολλές δεκαετίες κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά και χάρη στην παραγωγή του στην Ελλάδα, από ελληνικό κριθάρι. Το ΣΕΕ έκρινε ότι η καμπάνια μπορεί να παραπλανήσει τους καταναλωτές, δημιουργώντας την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν και ζήτησε την τροποποίησή του.