Η ομάδα υποστήριξε ότι έλαβε αποφάσεις επένδυσης στο Facebook με βάση εσφαλμένες εκθέσεις. Το 2016, η πλατφόρμα είχε αποκαλύψει σε κορυφαίους διαφημιστικούς της συνεργάτες ότι είχε κατά λάθος υπερτιμήσει τον μέσο όρο παρακολούθησης video, εξαιτίας του τρόπου υπολογισμού που χρησιμοποιούσε.

Η ομάδα που οδήγησε το δίκτυο στο δικαστήριο, είχε υποστηρίξει ότι η εταιρεία γνώριζε νωρίτερα για τα λανθασμένα metrics και στη συνέχεια υποβάθμισε τη σημασία τους. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι μέσοι όροι θέασης εμφανίζονταν «φουσκωμένοι» κατά 60-80%, ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να ήταν μεταξύ 150 και 900%.

Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, ωστόσο ο συμβιβασμός δεν σημαίνει απαραίτητα ενοχή ή παραδοχή ενοχής από την πλευρά της εταιρείας. «Η αγωγή στερείται βάσης, ωστόσο θεωρούμε ότι η επίλυση αυτής της υπόθεσης είναι προς το συμφέρον τόσο της εταιρείας, όσο και των διαφημιστών», δήλωσε σχετικά εκπρόσωπος της Facebook.
(Πηγή: AdAge)