Τη νέα της καμπάνια παρουσιάζει η Jannis AE, για τη σειρά High Protein Nut bars, καθώς με κάθε αγορά τους η εταιρεία θα προσφέρει 0,10 ευρώ στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι 2 κουκουβάγιες που απεικονίζονται και στις συσκευασίες των προϊόντων, συζητούν για τον επιπλέον λόγο για τον οποίο καταναλώνουν «τη μία μπάρα πίσω από την άλλη», πέρα από «τα ζουμερά φρούτα και τους τραγανούς ξηρούς καρπούς» ή την ενέργεια και τις πρωτεΐνες που παρέχουν.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της τηλεοπτικής καμπάνιας, η ανέλαβε η Kitchen.was. Τα εφέ και την ψηφιακή επεξεργασία επιμελήθηκε η Macine.