Η επίτευξη της ποικιλομορφίας και η βιώσιμη ανάπτυξη διερευνήθηκαν στο πλαίσιο του 3ου και τελευταίου session, πριν το Interactive Marketing Conference by IAB Hellas, με τίτλο «Interactive Marketing Conference by IAB Hellas: Society & Sustainability», το οποίο πραγματοποιήθηκε χθες, 17 Ιουνίου.

Με αφορμή την πρόσφατη εμπειρία της πανδημίας, οι συμμετέχοντες εστίασαν στην αξία της διαφορετικότητας και της ποικιλομορφίας στις επαγγελματικές ομάδες, στα ατού και στις προκλήσεις, τις οποίες ενέχει η ενσωμάτωση του diversity στον επαγγελματικό χώρο. Ενδεικτικά, ο Ιάκωβος Καργαρώτος, Vice Chairman, Παπαστράτος, σημείωσε ότι το μυστικό για μια δυνατή ομάδα, όπως εφαρμόζεται στην εταιρεία, είναι η ρευστότητα και το αίσθημα ένταξης, τα οποία αποδίδουν τόσο σε επίπεδο moral, όσο και αποτελεσμάτων. Σημείωσε ότι οι εταιρείες οφείλουν να επιστρέφουν πράγματα πίσω στην κοινωνία, προκειμένου να αντιμετωπιστούν η ανισοκατανομή σε όλους τους τομείς και η κλιματική αλλαγή.

Η Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, παρατήρησε ότι οι δυνατές ομάδες, για να δημιουργηθούν, χρειάζονται χρόνο, τριβή και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και πρόσθεσε ότι τόσο οι εταιρείες, όσο και οι άνθρωποι δεν μπορούν πια να αποφασίζουν με γνώμονα το βραχυπρόθεσμο προσωπικό όφελος. Αντίθετα, οφείλουν να αντιμετωπίσουν με μια ολιστική προσέγγιση την παγκόσμια κοινωνία.

Όσο για την Τέτη Κανελλοπούλου, CEO, V+O Group Ελλάδας, τόνισε ότι το μεγάλο μυστικό για κάθε εταιρεία είναι να συγκροτεί ομάδες με rational και emotional χαρακτηριστικά, τα μέλη των οποίων θα έχουν το καθένα σαφή γνώση των καθηκόντων του, αλλά και ελευθερία έκφρασης, σκέψης και δράσης. Πρόσθεσε ότι όλα ξεκινούν από την ποικιλομορφία στη σκέψη, την οποία χαρακτήρισε απαραίτητη για την εξέλιξη της κοινωνίας και των εταιρειών.