Ανακοινώθηκε από την EACA η σύνθεση της κριτικής επιτροπής των φετινών Effie Awards Europe, με μία καινοτομία, καθώς για πρώτη φορά θα ηγηθούν από κοινού της επιτροπής ένας εκπρόσωπος διαφημιστικού agency και ένας εκπρόσωπος πελάτη.

Πιο συγκεκριμένα, το ρόλο του Προέδρου της επιτροπής θα ασκήσουν από κοινού ο Bastien Schupp, Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication του Groupe Renault και ο Harjot Singh, Chief Strategy Officer της McCann Worldwide. Η κριτική επιτροπή που θα επιλέξει τους finalists, αποτελείται από σχεδόν 50 στελέχη της βιομηχανίας από 20 χώρες της Ευρώπης.

Στη συνέχεια, τα βραβεία θα κριθούν από περίπου 40 υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας από 17 χώρες. Η διοργάνωση περιλαμβάνει φέτος και άλλες καινοτομίες και καινούργιες κατηγορίες, σε μια προσπάθεια να αντικατοπτρίσει τις αλλαγές που συντελούνται συνολικά στη βιομηχανία της επικοινωνίας.

O Harjot Singh σχολίασε: «Η αποτελεσματικότητα είναι το μόνο μέσο για να αξιολογήσουμε τη δουλειά μας. Καθώς το τοπίο της βιομηχανίας μας αλλάζει, η αποτύπωση της αποτελεσματικότητας οφείλει να είναι μια δυναμική διαδικασία. Τα Effies είναι η πλέον αξιόπιστη και αναγνωρισμένη διοργάνωση των πιο αποτελεσματικών ιστοριών της βιομηχανίας μας. Οι αλλαγές στον θεσμό έρχονται στην κατάλληλη στιγμή, μέσα από την συστηματική δουλειά όλων των μελών της οργανωτικής επιτροπής».