Η The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger Bar και η PepsiCo συνεργάστηκαν στη δημιουργία κοινής καμπάνιας για την προώθηση της προσφορά της αλυσίδας εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης, η οποία περιλαμβάνει burger menu και μία Pepsi Max 330ml σε ειδική τιμή.

Η καμπάνια τρέχει σε τηλεοπτικά και digital Μέσα, ενώ προβλήθηκε και σε επιλεγμένες αίθουσες των κινηματογράφων Village της Αττικής, στην ταινία James Bond, No Time To Die. Η καμπάνια ξεκίνησε αρχικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της The Big Bad Wolf με μία σειρά από teaser posts που ανέφεραν την εξαφάνιση του Τζέι, ενός δισεκατομμυριούχου αστροναύτη και ολοκληρώθηκε με την προβολή του τηλεοπτικού σποτ.

Το concept εκπονήθηκε από το τμήμα marketing του The Big Bad Wolf, ενώ την παραγωγή του ανέλαβε η Imagina Pictures και τη σκηνοθεσία ο Βαγγέλης Λυμπερόπουλος.