Το «Kids on the move» έκλεισε έναν χρόνο στην Ελλάδα, με πάνω από ένα εκατ. μοναδικούς χρήστες. Τo εργαλείο της EngageYa, το οποίο εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη Fast River, δίνει τη δυνατότητα στα brands, να προσεγγίσουν το παιδικό/νεανικό κοινό στο mobile οικοσύστημα. Πρόκειται για ένα ευρύ δίκτυο από mobile apps σε όλα τα operating systems, για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας έως 16-17 ετών. Με το Kids on the Move, τα brands έχουν τη δυνατότητα προβολής in app, με πολλαπλά formats, όπως reward videos, interstitial & native ads, κ.ά.

Μέσα σε έναν χρόνο αυξήθηκαν το inventory και οι users, αγγίζοντας πλέον τους ένα εκατ. μοναδικούς χρήστες και οι ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί σημείωσαν θεαματικά, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελέσματα σε επίπεδο CTR & Completion Rate. Η πλειοψηφία των ενεργειών έχει προκύψει από τον χώρο των τροφίμων, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν τα brands και καταστήματα παιχνιδιών. Το νέο δίκτυο Kids on the Move της EngageYa είναι 100% brand safe πιστοποιημένο από τους COPPA και Kids Safe +, όπως και συμμορφούμενο με την πολιτική και τους κανονισμούς διαχείρισης απορρήτου της Google under 13.