Μια omnichannel 360°καμπάνια σχεδίασε και υλοποίησε η Kevin+Marshall Athens για τον εκπαιδευτικό όμιλο Γράψα, με κεντρικό μήνυμα «Εσύ θα μείνεις με τους μικρούς; Έλα στα Γράψα» και πρωταγωνιστή τον brand ambassador, Γιάννη Τσιμιτσέλη.

Η καμπάνια μετέρχεται ψηφιακά και συμβατικά, σε έναν συνδυασμό πανελλαδικών και τοπικών μέσων. Ο Γ. Τσιμιτσέλης υποδύεται έναν ενήλικα σπουδαστή ξένων γλωσσών, ο οποίος θέλει να συνυπάρχει μόνο με άλλους ενήλικες σπουδαστές, αποφασισμένους να αποκτήσουν πτυχία ξένων γλωσσών από τον όμιλο Γράψα. Παράλληλα, θα έχει παρουσία με ενέργειες και δρώμενα στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του ομίλου.

Η υπεύθυνη της δημιουργικής ομάδας της Kevin+Marshall, Άννα Σερέγκου, σημείωσε ότι «τα σύγχρονα brands, ειδικά αυτά που απευθύνονται σε νέους, πρέπει να δημιουργούν fun καταστάσεις για να υιοθετηθούν από τους υποψηφίους σπουδαστές του Γράψα και σε αυτό η επιλογή του Γιάννη Τσιμιτσέλη κρίνεται επιτυχημένη εκ του αποτελέσματος».