Σημαντική διεύρυνση για τα private marketplaces σε εφαρμογές.

Στα ιδιωτικά mobile marketplaces μετατοπίζονται οι διαφημιζόμενοι διεθνώς για programmatic advertising, με φόντο το ξέσπασμα της πανδημίας, σύμφωνα με παγκόσμια στοιχεία της εταιρείες digital advertising, PubMatic. Τα ιδιωτικά marketplaces σε εφαρμογές είδαν την ταχύτερη ανάπτυξη σε όγκο programmatic διαφημίσεων, σημειώνοντας άνοδο 65% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, ο όγκος των διαφημίσεων εντός εφαρμογών με real-time bidding σε ανοιχτές αγορές έπεσε κατά 15% την ίδια περίοδο.

Τα ιδιωτικά marketplaces του mobile web inventory κατέγραψαν ισχυρή ανάπτυξη σε όγκο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, διευρυνόμενα κατά 28%, ενώ αντίθετα, το desktop PMP μειώθηκε κατά 20%. Τα ευρήματα της PubMatic δείχνουν επίσης ότι το in-app private marketplace ad spend ενισχύθηκε ταχύτατα κατά τις πρώτες 5 εβδομάδες των lockdowns, πιθανότατα λόγω των λανσαρισμάτων από τα brands καμπανιών σχετικών με τον κορωνοϊό.

Στις περιοχές Αμερικής (+99%) και ΕΜΕΑ (+96%) η διαφημιστική δαπάνη διπλασιάστηκε, ενώ στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού το αντίστοιχο ποσοστό άγγιξε το +167%. Η στρατηγική αυτή είναι αναμενόμενη, δεδομένου ότι οι εφαρμογές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στους χρήστες, οι οποίοι περνούν το μεγαλύτερο μέρος του mobile χρόνου τους σε αυτές.
(Πηγή: WARC)