Παρουσία στην εκπομπή του Open TV «Ώρα Ελλάδας» είχε ο Γιώργος Μαλαντάρας, Διευθυντής Πωλήσεων της Brother & Brother Reproductions, με αφορμή τη διάκριση της εταιρείας με Silver βραβείο στα Printing Awards 2022 για project υπαίθριας διαφήμισης που υλοποίησε για λογαριασμό της Wind.

Ο ίδιος μίλησε για τις δυσκολίες αυτού του απαιτητικού έργου: «Στη συγκεκριμένη υπαίθρια διαφήμιση, η οποία προοριζόταν για στάσεις λεωφορείων έπρεπε να συνδυαστεί το μαύρο με έντονα χρώματα neon. Ποια ήταν η δυσκολία που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε; Πίσω από τις αφίσες στις στάσεις υπάρχουν λάμπες φθορισμού. Το μαύρο της αφίσας λοιπόν έπρεπε να είναι τόσο έντονο και δυνατό, ώστε να μην διακρίνονται οι λάμπες, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να περνά το φως για να λάμπουν τα υπόλοιπα χρώματα.

Η εμπειρία και ειδικές τεχνικές μάς βοήθησαν να ξεπεράσουμε αυτή τη δυσκολία και τελικά να βραβευτούμε γι’ αυτό το project». Όπως ξεκαθάρισε ο ίδιος, είναι σημαντικό να κερδίσει κανείς το ενδιαφέρον του κοινού με την πρώτη ματιά και «εδώ είναι που ερχόμαστε εμείς και προσπαθούμε αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και σύγχρονα Μέσα να αποτυπώσουμε αυτό που θέλει ο πελάτης μας με τέτοιον τρόπο ώστε να γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά», ανέφερε.