Σύμφωνα με έρευνα της Borrell Associates

[NΕΑ ΥΟΡΚΗ] Ένα μέσο προβολής που πιθανώς να “υποκαταστήσει” το direct mail στο μέλλον είναι το e-mail -μόνο πέρυσι δαπανήθηκαν περί τα 12,1 δισ. δολάρια σε e-mail marketing.  Εκτιμάται δε ότι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια θα έχει φτάσει τα 15,7 δισ. δολάρια, με μεγάλο μέρος της αύξησης να οφείλεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες στρέφονται όλο και περισσότερο στη λύση του e-mail.

Όσο για την αγορά των διαφημιστικών banners -επηρεάζεται εμμέσως από τη μεγαλύτερη παρουσία του e-mail marketing- η έρευνα της Borrell Associates αναφέρει ότι “παρά το γεγονός ότι παραμένει αποτελεσματικό, είναι εμφανές ότι η αγορά έχει ωριμάσει και τα περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη έχουν αρχίσει να στενεύουν”.