Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα επιβράβευσε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, αναδεικνύοντας τις σημαντικότερες τάσεις στην ελληνική αγορά.

Σε απόλυτα εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, στο «Σαλούν» του Fantasia. Τα Social Media Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για 5η χρονιά από το Marketing Week και την BOUSSIAS, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα. Συνολικά δε το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30% επιβεβαιώνοντας την αξία της βράβευσης στον εν λόγω θεσμό. Στόχος του καθιερωμένου πλέον θεσμού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα social media.

H πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Ελένη Κίτρα, Global Sales, Head of Financial Services & Automotive, Middle East-N.Africa-Pakistan στο Facebook, δήλωσε σχετικά: «Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τις καλύτερες δουλειές σε κάθε social media platform, με βασικό κριτήριο το πώς “άγγιξε” τον καθένα από εμάς, πώς μας έκανε να γελάσουμε, να αγαπήσουμε, να εντυπωσιαστούμε, να αποφασίσουμε, να αγοράσουμε… Διότι, τα social media είναι η καθημερινότητά μας, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας».

Σε μια ατμόσφαιρα αυθεντικού σαλούν, οι συμμετέχοντες-σερίφηδες συγκεντρώθηκαν από νωρίς στον χώρο της υποδοχής, όπου απόλαυσαν Δροσερές Fridays Margaritas με Jose Cuervo και Cuervo Squeeze από τα T.G.I Fridays, χόρεψαν με την ψυχή τους στο φουσκωτό δωμάτιο της Edenred, έλαβαν την αναμνηστική φωτογραφία και συμμετείχαν για να κερδίσουν μία από τις τρείς προπληρωμένες κάρτες Ticket Compliments αξίας 100 ευρώ η κάθε μία, φωτογραφήθηκαν με σκηνικό άγριας δύσης στο photobooth, ενώ οι πιο τολμηροί δοκίμασαν να δαμάσουν τον κινούμενο ταύρο.

Ένα country χορευτικό υποδέχτηκε το κοινό στην αίθουσα της απονομής, ενώ η έναρξη της τελετής έγινε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο, με τον YouTuber Κώστα Μαλιάτση να απευθύνει χαιρετισμό μέσω video με το γνωστό provocative στιλ του, για να εμφανιστεί στη συνέχεια επί σκηνής και να δώσει τη σκυτάλη στο γνωστό πλέον δίδυμο παρουσιαστών, Λυδία Παπαϊωάννου και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Στην πιο engaging διοργάνωση του θεσμού, το κοινό ανταποκρίθηκε με ζωντάνια και ενθουσιασμό, επιβραβεύοντας τους νικητές με θερμό χειροκρότημα.

Οι κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς
Οι στιγμές που όλοι περίμεναν έφτασαν με τις απονομές των διακρίσεων Social Media Agency of the Year και Social Media Brand of the Year, βραβεία που απονέμονται στο brand και το agency αντίστοιχα που συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων τους, σε όλες τις κατηγορίες. Social Media Agency of the Year είναι η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year είναι το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι:
Platinum Best Social Media Strategy:
J. Walter Thompson Athens για το «Kit Kat- #zitotodialeimma Dance» και λόγω ισοβαθμίας η 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media» και το «Aperol Spritz Afternoon Festival».
Platinum Best Content in Social Media: Job Athens για το «Korres – Helping a Dane».
Platinum Best Integration & Innovation: imba–initiative για το «Ένα Escape Room στο Facebook – Scandal the Escape». Platinum Best on Facebook: The Newtons Laboratory για το «Βγάλε την Ετικέτα-Κέντρο Ζωής».
Platinum Best on YouTube: Digital Minds για το «Zouzounia TV – Oral B».
Platinum Best on Instagram: Akis Petretzikis για την «Akis Petretzikis Instagram Page».
Platinum Best Use in Emerging Platforms: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Let’s Roll Let’s Win».
Platinum Best Use of Social Media for PR: ΑΧΑ Ασφαλιστική για το «#AseTisVlakeies».
Platinum Best Use of Social Media for a Corporate Brand: Frezyderm-Sleed & Concept Maniax για το «Digitally Yours. Digitally Frezyderm»
Platinum Best Use of Social Media for a Consumer Brand: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media».

Στην τελετή φέτος, τα «memes» είχαν τη τιμητική τους! Οι νικητές των Platinum Awards γίνονταν real life memes  πάνω στη σκηνή, ενώ ανυποψίαστοι καλεσμένοι πρωταγωνίστησαν σε video memes που προβλήθηκαν στη μεγάλη οθόνη, προκαλώντας γέλιο. Την επιμέλεια των «memes» είχε η Athens Coconut της Λυδίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Χορηγοί των βραβείων είναι τα T.G.I Fridays και η Edenred, Υποστηρικτές η ΔΕΠΑ, το thephotobooth.gr και η West, Χορηγός Οπτικοακουστικών η Sound & Visual Παπαθανασίου και Χορηγός Εκτυπώσεων το Fotolio.

Στο site των βραβείων www.socialmediaawards.gr διατίθενται το video της τελετής, φωτογραφίες της βραδιάς και οι νικητές.