Περιέχει διαφημιστικό βίντεο στο τελευταίο τεύχος του

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το σποτ αφορά σε άρωμα της Dolce & Gabbana και θα το βρουν οι αναγνώστες στις σελίδες 34 και 35 του τελευταίου τεύχους -σε περιορισμένο όμως τιράζ. ΄Όπως δήλωσε η Justine Southhall, Διευθύντρια Έκδοσης του Marie Claire, «είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι που είμαστε το πρώτο βρετανικό περιοδικό που φέρνει στους αναγνώστες αυτήν την υπέροχη τεχνολογία. Το βίντεο στο περιοδικό είναι μία μαγική εμπειρία». Η διαφήμιση, η οποία είναι διάρκειας 45 δευτερολέπτων, παίζει αυτόματα μόλις γυρίσει ο αναγνώστης στις συγκεκριμένες σελίδες. Η τεχνολογία πάνω στην οποία βασίστηκε έχει αναπτυχθεί από την αμερικάνικη εταιρεία Americhip. Έχει, μάλιστα, αξιοποιηθεί ήδη από κάποια περιοδικά, ένα εκ των οποίων είναι το ρωσικό Vogue.