Η Frezyderm, για ακόμα ένα καλοκαίρι, ανέθεσε στην imba, την καλοκαιρινή καμπάνια αντηλιακών Sun Screen Velvet. Η ενέργεια #KeepItSafe, που ξεκίνησε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην περίοδο καραντίνας, αφορά στη μοναδικότητα της σειράς αντηλιακών Sun Screen Velvet, τα οποία όχι μόνο προστατεύουν το δέρμα από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου, αλλά και τον ανθρώπινο οργανισμό, αφού η ειδική τους σύνθεση δεν διεισδύει στις βαθύτερες στιβάδες της επιδερμίδας.

Η διττή σημασία του μηνύματος #KeepItSafe συμπληρώνει και την ιδιαιτερότητα της σειράς αντηλιακών Sun Screen Velvet, τα οποία ωφελούν και το περιβάλλον, γιατί η σύνθεσή τους δεν ανιχνεύεται στο θαλασσινό νερό. Η επικοινωνία της ενέργειας ξεκίνησε από τα social media της Frezyderm και επεκτάθηκε σε display υλικά και τη δημιουργία τριών hero videos, τα οποία φιλοξενούνται μαζί με διαγωνισμό στο site της καμπάνιας keepitsafe.gr.

Η καμπάνια στη συνέχεια επεκτάθηκε και στα παραδοσιακά μέσα, με outdoor, POP υλικά και ραδιοφωνικό μήνυμα. Η διάρκεια του διαγωνισμού ορίστηκε από 18/05 έως 18/06/2020, η οποία παρατάθηκε έως τις 25/06, λόγω των πολλών unique users που ξεπερνούν τους 10.000.