Warner Bros. Discovery θα είναι το όνομα της νέας εταιρείας, η οποία προκύπτει από τη συγχώνευση των WarnerMedia και Discovery. Την αποκάλυψη έκανε, την Τρίτη, ο David Zaslav, President και CEO της Discovery, ο οποίος θα θητεύσει ως CEO για τη νέα εταιρεία. «Η Warner Bros. Discovery φιλοδοξεί να είναι το πλέον καινοτόμο, συναρπαστικό και ευχάριστο μέρος για τη διήγηση ιστοριών», σημείωσε ο D. Zaslav. «Αγαπάμε το όνομα της νέα εταιρείας, καθώς αντιπροσωπεύει τον συνδυασμό της μυθικής κληρονομιάς της Warner Bros.

για δημιουργικό και αυθεντικό storytelling με το global brand του Discovery, το οποίο εξέφραζε πάντα την ακεραιότητα, την καινοτομία και την έμπνευση», πρόσθεσε. Το νέο όνομα ακολουθεί την ανακοίνωση της συναλλαγής από την AT&T και το Discovery, 2 εβδομάδες νωρίτερα. Το νέο λογότυπο περιλαμβάνει τη φράση «The stuff that dreams are made of» από την κλασική ταινία της Warner Bros. «Το Γεράκι της Μάλτας», με την οποία οι εταιρείες αποτίουν φόρο τιμής στην κληρονομιά της Warner Bros. και στη νέα οντότητα. Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αναμένεται στα μέσα του 2022, ενώ ο D. Zaslav υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία έως τουλάχιστον το 2027.

(Πηγή: Adweek)