Σε αναθεώρηση των συνεργασιών τους σε επίπεδο agency προχωρούν τα McDonald’s στις ΗΠΑ, δημιουργώντας ιδιαίτερη πίεση στη We Are Unlimited, το agency που δημιούργησε η DDB της Omnicom το 2016 για το creative της αλυσίδας στην Αμερική.

«Εδώ και καιρό, η ομάδα marketing των McDonald’s στις ΗΠΑ έχει δρομολογήσει μια αξιολόγηση του agency model που αντικατοπτρίζει τον αξιοσημείωτο μετασχηματισμό στην αμερικανική αγορά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. «Μια εσωτερική διαδικασία που στοχεύει στο να εντοπίσει το μοντέλο που είναι καταλληλότερο για την επιχείρηση και τους πελάτες μας βρίσκεται σε εξέλιξη και πλησιάζει στην ολοκλήρωση».

Πρόσφατα, η εταιρεία έθεσε σε διαγωνισμό ένα σημαντικό project, με τις Wieden & Kennedy New York και TBWAChaitDay Los Angeles να αναδεικνύονται ως finalists, σύμφωνα με πληροφορίες. Αν η W&K κερδίσει το spec, θα αποτελέσει μια ακόμα απειλή για την We Are Unlimited, αν και θα πρέπει να διευθετήσει πιθανό conflict καθώς χειρίζεται τα KFC. Το dedicated agency δημιουργήθηκε μετά από creative review με το οποίο έληξε η 35ετής σχέση της αλυσίδας με την Leo Burnett.
(Πηγή: AdAge)