«Blackout» στα social media με συμμετοχή και πολλών brands.

Οι Adam & Eve/DDB, Havas, Interpublic, Mother και Ogilvy είναι μερικά μόνο από τα agencies που ανέβασαν στα κοινωνικά τους δίκτυα μαύρα τετράγωνα, συμμετέχοντας στην online διαμαρτυρία #blackouttuesday, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων κατά του ρατσισμού και της αστυνομικής βίας. Η δράση ξεκίνησε από ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας, με στόχο να κάνει παύση στο «business as usual», μπροστά στις διαμαρτυρίες που πυροδότησε η δολοφονία του George Floyd από την αμερικανική αστυνομία, καλώντας τον μουσικό κόσμο να ανεβάσει μαύρα τετράγωνα στα social media.

Με τη συμμετοχή των Rihanna, Rolling Stones, αλλά και δικτύων όπως τα Spotify και TikTok, η πρωτοβουλία επεκτάθηκε πέρα από τον καλλιτεχνικό κόσμο και οι κοινωνικές πλατφόρμες κατακλύστηκαν από μαύρα τετράγωνα. Μάρκες όπως οι Apple Music και Budweiser επίσης συμμετείχαν στην πρωτοβουλία. «Ως μια εταιρεία που δημιουργεί μηνύματα διαφήμισης και marketing έχουμε μια ευκαιρία να κάνουμε τη διαφορά.

Όχι μόνο την ευκαιρία, αλλά την υποχρέωση», σχολίασε ο Michael Roth, Πρόεδρος και CEO της IPG. Από την πλευρά της, η Apple εξήγησε την απόφασή της να λάβει μέρος: «Θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μέρα για να σκεφτούμε και να σχεδιάσουμε δράσεις για την υποστήριξη των μαύρων καλλιτεχνών, των μαύρων δημιουργών και των μαύρων κοινοτήτων», ανέφερε η εταιρεία. (Πηγές: NY Times, AdAge)