Με ένα πολύ γρήγορο και πρόχειρο flashback στην ειδησεογραφία του μήνα, έχουμε καινούργια ποτά (Somersby Apple από τη Μύθος Ζυθοποιία, Fizz από την Ένωση Πεζών Κρήτης), καινούργια σνακς (φρυγανιές παξιμαδιού και νέες γεύσεις κρουασάν από τα 7Days), ένα ολοκαίνουργιο concept στη μαζική εστίαση (My Burger, My Goody’s), νέα παγωτά, αναψυκτικά, χυμούς, μοντέλα αυτοκινήτων, ασφάλειες, μέχρι και τσιγάρα (Marlboro Sense).

Αν το πάμε και λίγο πιο πίσω και ανατρέξουμε στην ειδησεογραφία του Μαρτίου, θα συναντήσουμε νέα λανσαρίσματα όπως τα Cookies της Χρυσής Ζύμης, τα Fonzies της Mondelez International, τα γιαούρτια με γάλα ημέρας από την Κρι Κρι και φυσικά, τον «καταιγισμό» λανσαρισμάτων από την κατηγορία των αρτοποιημάτων με τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου να ανταγωνίζονται σε ευρηματικότητα και ιδέες: «Χωριανό» και «Γεύση2» της Ε.Ι. Παπαδοπούλου, «Φωλιές» από την Καραμολέγκος. Ένα ακόμη μικρό βηματάκι προς τα πίσω και έχουμε το λανσάρισμα της μπίρας Radler από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία στα τέλη Φεβρουαρίου. Δεν είναι και λίγα όταν τα βλέπει κανείς όλα μαζί, ε;

Θα μου επιτρέψετε όμως, εκτός από την τοποθέτηση καινούργιων προϊόντων που σίγουρα αποτυπώνει μια έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα, να σταθώ και στο αγαπημένο μου θέμα, τη διαφημιστική δημιουργικότητα. Ενώ λίγο-πολύ όλοι της έχουμε κάνει την «κηδεία», με διάφορες δικαιολογίες που αναμασάμε καθημερινά, υπάρχουν ορισμένα παραδείγματα που μιλάνε για αναγέννηση.

Δεν μπορούμε να μην σταθούμε στην εξαιρετική πρόσφατη καμπάνια της μπίρας Fix από την Lowe Athens με τις εικόνες που ζωντανεύουν, στην πρώτη ελληνική καμπάνια της Coca-Cola μετά από πολλά χρόνια, που δημιούργησε η McCann Erickson Athens και σ’ εκείνο το μονοσήμαντο αλλά τόσο εύστοχο «Όταν οι άνθρωποι προσπαθούν, οι εταιρείες πρέπει να προσπαθούν περισσότερο», της The Newtons Laboratory για την Wind.

Ναι λοιπόν, όλα γυρίζουν. Και η γη και η αγορά και η διαφήμιση. Και το να βλέπουμε καμμιά φορά τη συνολική εικόνα, είναι μια δόση αισιοδοξίας που δεν πρέπει να παραλείπουμε.
Κάτι σαν αντιβίωση δηλαδή…