Σύμφωνα με αυτή, η διαφημιστική δαπάνη σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται το 2015 να ανέλθει στα 410,7 δισ. δολάρια. Ο ρυθμός αύξησής της θα είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο του 2014 (+3,0%) και θα διαμορφωθεί στο 2,4%. Το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο ωστόσο, αφορά στις επιμέρους διαφημιστικές κατηγορίες και την πορεία τους. Το WARC εκτιμά ότι την μεγαλύτερη ετήσια αύξηση θα την έχει η διαφήμιση μέσω internet, η οποία αναμένεται να ανέλθει στο +14,8% σε σχέση με το 2014. Θα ακολουθήσει η κινηματογραφική διαφήμιση (+4,6%), εκτίμηση που μάλλον έκπληξη προκαλεί. Από εκεί και πέρα, η έρευνα του WARC αναφέρει ότι αύξηση θα παρουσιάσει η διαφήμιση στην υπαίθρια διαφήμιση (+3%), στο ραδιόφωνο (+2%), αλλά και στην τηλεόραση (+1,6%). Αντίθετα, η διαφήμιση στα περιοδικά και στις εφημερίδες θα συρρικνωθεί κατά 3,2% και 4,4% αντίστοιχα.

Όπως δείχνει λοιπόν και η έρευνα του WARC, η ενίσχυση της επένδυσης στα ψηφιακά μέσα είναι μονόδρομος. Ωστόσο η ενίσχυση αυτή δεν είναι ικανή από μόνη της να κάνει τη διαφορά για brands και διαφημιζόμενους. Η στρατηγική και η ορθολογική αξιοποίηση των data είναι στοιχεία που πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα. Παρόμοια εικόνα αναμένουμε και στην πολλαπλά δοκιμαζόμενη ελληνική αγορά. Σήμερα είναι η μεγάλη ευκαιρία των ψηφιακών μέσων να ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική τους και το ρόλο τους ως διαφημιστικά μέσα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να αποκωδικοποιήσουν ρεαλιστικά τα δεδομένα και να επενδύσουν στην διαφάνεια, στην αξιοπιστία και στην ποιότητα. Από την άλλη, και οι διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι έτοιμοι να απαιτήσουν τα παραπάνω στοιχεία, αλλά και να επωμιστούν το όποιο επιπλέον κόστος τους, κάτι που όσο «βαρύ» κι αν ακούγεται στις μέρες μας, είναι επίσης μονόδρομος.