Facebook, Google, Snapchat και Twitter προσθέτουν νέα features και υπηρεσίες, τόσο για τους ψηφοφόρους, όσο και για τους υποψηφίους, δίνοντας ένα ακόμη κίνητρο στους πολίτες να πάνε στην κάλπη. Το Google υπενθυμίζει στους χρήστες να ψηφίσουν και προσφέρει ειδικές δυνατότητες σε υποψηφίους, ενώ τα προφίλ τους είναι περισσότερο ορατά και στο YouTube. Το Facebook έχει επίσης αναλάβει να υπενθυμίζει στους χρήστες του τις επικείμενες εκλογές, ενισχύοντας τις προσπάθειες ενημέρωσης για τα fake news, ενώ διαθέτει και ένα νέο «I voted» button για την εκλογική περίοδο.

Το Instagram δημιούργησε ειδικά stickers που συνδέονται την ιστοσελίδα των εκλογών, ενώ οι χρήστες του Snapchat με δικαίωμα ψήφου σε όλη την Ευρώπη θα λάβουν ένα μήνυμα με τη μορφή video από το Team Europe, που θα τους υπενθυμίζει να λάβουν μέρος στο σημαντικό θεσμικό γεγονός. Από την πλευρά του, το Twitter εισήγαγε θεματικά emojis που συνοδεύουν τα hashtags #EUelections2019 και #thistimeimvoting, σε διάφορες γλώσσες.